Connect
To Top
https://www.vivus.ge/?utm_source=http%3A%2F%2Fvenue.ge%2F&utm_medium=banner&utm_term=vivus.ge%2C%20vivus%2C%20online%2C%20sesxi%2C%20sesxebi%2C%20swrafi%2C%20express&utm_content=venue.ge%20banner%20march&utm_campaign=venue.ge%20banner%20march

როგორ დავამარცხოთ ჭარბი წონა? – რჩევები ფიტნეს-ტრენერისაგან

როგორ ”მოვიკლათ” შიმშილი? XXI საუკუნის ადამიანთა ჯანმრთელობის გავრცელებული პრობლემაა ზედმეტი წონა, ანუ სიმსუქნე. უმეტესობა იყენებს სხვადასხვა სახის დიეტებს, მაგრამ ერთი პრობლემა მაინც რჩება, შიმშილი. პირველ რიგში სანამ შეუდგებით რაიმე დიეტას, აუცილებელია რომ გააკონტროლოთ კვება. და დაიმახსოვრეთ, ადამიანის ორგანიზმმა რომ გამოიმუშავოს რაიმე ჩვევა, მას სჭირდება 21 დღე. თუ შეძლებთ 21 დღე ნაკლებ კვებას, შემდეგ აღარ გაგიჭირდებათ.

ჩემი რჩევები მადის დასაკლებად:

1.უცხიმო ხაჭო”სოფლის ნობათი” – მის გადამუშავებაში ორგანიზმი ხარჯავს 3-4 საათს. ეს ნიშნავს რომ, ამ პროდუქტის მიღების შემდეგ მუცელი დიდი დროის განმავლობაში არაფერს მოითხოვს.

2.წიწიბურა – ეს პროდუქტიც დიდხანს ითვისება ორგანიზმში.

3.ყავა ან მწვანე ჩაი თაფლთან – კლავს შიმშილს რამდენიმე ხნით, თუმცა ზოგიერთებს პირიქით უმატებს მადას. სცადეთ.

4. არ ჭამოთ მწარე და მჟავე პროდუქტები.

5. შავი შოკოლადი ჭამამდე შეგიმცირებთ მადას.

პრეპარატები ჭამის მადის შემცირებისათვის(არ არის რეკომენდებული ორსულებისათვის, ბავშვებისთვისა და ალერგიულებისათვის): Апетинол – 2-ჯერ დღეში, 30 წუთით ადრე ჭამამდე. Меридиа – 1-ჯერ დღეში 15 წუთით ადრე ჭამამდე. Герциния форте – 2 ჯერ დღეში ჭამის დროს. Редуксин – 1 ჯერ დღეში, წყალთან ერთად.

დასასრულს: მე მაინც არ გირჩევთ პრეპარატების გამოყენებას,შეეცადეთ გააკონტროლოთ კვების რეჟიმი, წარმატებები. პატივისცემით ბონდო ბოლქვაძე.

Facebook: https://www.facebook.com/geofitman/timeline
ასევე დააფოლოვეთ ინსტაგრამზე: Geofitman

დატოვე კომენტარი


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

More in ფიტნეს რჩევები