in ,

Tommy Hilfiger-ის მოდური გამოწვევა დამწყები მეწარმეებისთვის

ბრენდის მისიაა, შექმნას ისეთი მოდა, რომელიც ყველასთვის ხელმისაწვდომი იქნება. ამ მისიის ფარგლებში, კომპანიამ გადაწყვიტა, შეექმნა „Tommy Hilfiger Fashion Frontier“ გამოწვევა, რათა ხელი შეეწყო დამწყები მეწარმეებისა და მსხვილი ბიზნესისათვის, რომლებსაც დადებითი სოციალური გავლენა აქვთ და იზიარებენ ბრენდის მოდის ღირებულებებს.

Tommy Hilfiger-ის მდგრადი განვითარების გეგმის საფუძველზე შეიქმნა პროგრამები, როგორებიცაა: „Waste Nothing“ და „Welcome All“. პროგრამის მესამე გამოცემა მიზნად ისახავს, ხელი შეუწყოს შავკანიანი და ადგილობრივი მოსახლეობის მხარდაჭერას, რომლებიც თავიანთი თემებისა და საზოგადოების განვითარებაზე მუშაობენ.

პროგრამის გამარჯვებულები 200 000 ევრომდე პრიზებით დაჯილდოვდებიან და კომპანიის მოდის ექსპერტებთან ერთწლიანი მუშაობის შესაძლებლობა მიეცემათ.

კონკურსის წესებზე მეტი ინფორმაციისა და მონაწილეობისათვის საჭიროა ეწვიოთ მათ ოფიციალურ ვებგვერდს.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

Loading…

0
Twitter-მა უნიკალური შრიფტი შექმნა – ბრენდის მარკეტინგული სვლა

Twitter-მა უნიკალური შრიფტი შექმნა – ბრენდის მარკეტინგული სვლა

Super Bowl-ის ახალი სარეკლამო რგოლი მსახიობ მაიკლ ჯორდანს Alexa-ს თვალებით წარმოგვიდგენს