in ,

საუკეთესო პლატფორმები ონლაინ მაღაზიის შესაქმნელად

ტექნოლოგიები დღითიდღე უმჯობესდება და ელექტრონული კომერციის ვებ – გვერდების სწრაფად და მარტივად შექმნა შესაძლებელია. გთავაზობთ 2021 წლისთვის საუკეთესო ელექტრონული კომერციის პლატფორმებს ონლაინ მაღაზიის შესაქმნელად:

  1. Shopify ელექტრონული კომერციის პლატფორმებში ყველაზე პოპულარულია. ის ყველა ზომის ბიზნესს ემსახურება. Shopify App Store- ში 2400-ზე მეტი პროგრამაა და ისეთი კომპანიებისთვისაა, რომლებსაც თვეში 2,000 აშშ დოლარის დახარჯვა შეუძლიათ ელექტრონული კომერციის პლატფორმაზე.
  2. Magento საშუალო და მსხვილ ელექტრონულ კომერციულ საიტებზე გამოიყენება. არც ისე შესაფერისია ვებსაიტების საკუთარი ხელით შემქმნელებისთვის. მაგენტოს ექსპანსიური უკანა ინტერფეისი და სიღრმისეული მახასიათებლების სია აქვს. შეგიძლიათ გააფართოვოთ და მოირგოთ, როგორც გსურთ. შემქმნელს უნდა შეეძლოს Magento– ს ადაპტირება, პრაქტიკულად ნებისმიერი ელექტრონული კომერციის საჭიროების დასაკმაყოფილებლად.
  3. WooCommerce არის ღია კოდის, პერსონალური ელექტრონული კომერციის პლატფორმა მეწარმეებისთვის. WordPress– ზეა აგებული, ცალკე უნდა შეიძინოთ ჰოსტინგი, დომენის სახელი და SSL სერთიფიკატი, რომელთა გათვალისწინებაც მრავალ ცალკეულ ელექტრონულ კომერციულ პლატფორმაზეა გათვლილი. WooCommerce შეუზღუდავი პროდუქტების სარგებლობის საშუალებას იძლევა.
  4. Square დროთა განმავლობაში გაფართოვდა ონლაინ სფეროში. აირჩიე შრიფტი, არსებული ბრენდინგის უახლესი ფერი, ატვირთე ბანერის სურათი და დაახლოებით 30 წამში ვებსაიტი გექნება.  Square Online ყველაზე მეტად შეეფერება დამოუკიდებელ ბიზნესებს მცირე კატალოგებით, მცირე ცვლილებებით.
  5. BigCommerce ერთ-ერთი ცნობილი ელექტრონული კომერციის პლატფორმაა. მას ორი შეთავაზება აქვს: BigCommerce Essentials (წვრილმანი SaaS პლატფორმა) და BigCommerce Enterprise (მორგებული გამოცდილება უფრო დიდი მომხმარებლებისთვის). მაღაზიაში 800-ზე მეტი აპლიკაცია საშუალებას გაძლევთ დაამატოთ უამრავი დამატებითი შესაძლებლობა თქვენს მაღაზიას, საჭიროებიდან გამომდინარე.
  6. Ecwid განსხვავდება მრავალი სხვა პლატფორმისგან, მას ვებსაიტზე ონლაინ მაღაზიის დასამატებლად იყენებენ. იგი ვებსაიტის, სოციალური მედიის, Amazon– ის მსგავსი ბაზრების მარტივად სინქრონიზაციისა და გაყიდვის მიზნით შეგიძლიათ გამოიყნოთ. თუ გსურთ გაყიდოთ მხოლოდ მცირე რაოდენობის პროდუქტი (10-ზე ნაკლები), Ecwid-ით უფასოდ ისარგებლებთ. პროდუქციის უფრო მეტი მოცულობისთვის, Ecwid გთავაზობთ ფასების სამ გეგმას, თვეში 15 დოლარიდან 99 დოლარამდე.
  7. Salesforce Commerce Cloud გთავაზობთ სხვადასხვა პროდუქტებს, რომლებიც მიზნად ისახავს B2C და B2B ფირმებს. მისი გამოყენება ელექტრონული კომერციის ბიზნესის წამოსაწყებად შეგიძლიათ და მოიცავს ყველა იმ ინსტრუმენტს, რომელიც გჭირდებათ ბიზნესის ყოველდღიურად წარმართვისთვის. შეიცავს ინსტრუმენტებს, რომლებიც გაყიდვებს, მომხმარებელთა მომსახურებას, მარკეტინგს, საზოგადოების განვითარებასა და შეკვეთების შესრულებას ეხება.
  8. FastSpring არის სრულად გამორჩეული ელექტრონული კომერციის პლატფორმა, რომელიც ძირითადად ემსახურება ციფრული საქონლის გამყიდველებს და SASS კომპანიებს. შეგიძლიათ დააყენოთ უფასო ან ფასიანი საცდელი პერიოდები, შესთავაზოთ ფასდაკლება, დაადგინოთ სარეკლამო ფასები და შექმნათ მოთხოვნადი სააბონენტო მომსახურება, რომელიც მომხმარებლებს პროდუქტის გამოყენებისას ჩამოეჭრებათ.
  9. Miva საწარმოს დონის SAAS ელექტრონული კომერციის პლატფორმაა. ამჟამად პლატფორმას 500 000-ზე მეტი მაღაზია იყენებს. ყველა გაყიდვის შეძენა შეგიძლიათ, მიუხედავად მომხმარებლის ტიპისა, მარტივად შეგიძლიათ დააკავშიროთ B2B საიტის სპეციალიზებული ფუნქციონალი და B2C მაღაზიის მიმზიდველობა, რათა თითოეულ მომხმარებელს შესთავაზოთ ოპტიმიზირებული შესყიდვის გამოცდილება. საიტზე უსაფრთხოება PCI- ს ჩამონტაჟებულ შესაბამისობას და უფასო პაკეტურ დაცვას მოიცავს.
  10. HCL Commerce თანამედროვე სავაჭრო პლატფორმაა, რომელიც ბიზნესის განვითარებისთვის შეიქმნა. ის გთავაზობთ ვერსიას, რომელიც ინტეგრირებულია Google Cloud- თან. ეს არის HCL Technologies- ის პროგრამული პროდუქტების ერთ-ერთი სპექტრი. შესაფერისია ელექტრონული კომერციის ყველა მოდელისთვის და მარტივად შეგიძლიათ B2C და B2B გაყიდვების განხორციელება ერთ საიტზე.
  11. nopCommerce – ის საშუალებით შეუზღუდავი რაოდენობის პროდუქტების ატვირთვა შეგიძლიათ. ყოველ 6-7 თვეში დეველოპერები ელექტრონული კომერციის პროგრამული უზრუნველყოფის ახალ ვერსიას აქვეყნებენ, უახლესი ტექნოლოგიებისა და განვითარების ტენდენციების შესაბამისად. იგი სხვადასხვა საშუალებას მოიცავს პროფესიონალური მარკეტინგისა და გაყიდვების ზრდისთვის. პლატფორმა გადახდის ყველა პოპულარულ მეთოდს ითვალისწინებს.
  12. Oracle CX კომერცია სრულად გამორჩეულია, მხარს უჭერს B2C და B2B მოდელებს ერთ პლატფორმაში. მასთან ერთად შეგიძლიათ ინოვაციური ბრენდის გამოცდილება შექმნათ ბიზნესის უნიკალური მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად. Oracle CX Commerce აერთიანებს ადმინისტრატორის ყველა ინსტრუმენტს ერთ ინტერფეისში, რომ გამარტივდეს მენეჯმენტი და გააერთიანოს საქმიანობა ერთ ადგილზე.
  13. 2Checkout მაქსიმალურად ზრდის შემოსავლებს და გლობალურ ციფრულ გაყიდვებს აადვილებს. კომპანიის მთავარი პროდუქტია Avangate მონეტიზაციის პლატფორმა. ასე რომ თქვენ იხდით მხოლოდ იმას, რაც გჭირდებათ. 2Checkout ციფრული კომერციის სირთულეების მოგვარებაში დაგეხმარებათ. მოდულები გლობალურ გადასახადებს, ციფრულ კომერციას, სააბონენტო დარიცხვას, გლობალურ საგადასახადო და ფინანსურ მომსახურებებს, პარტნიორების გაყიდვებს, სავაჭრო და მყიდველთა მომსახურებას მოიცავს.
  14. PrestaShop 300 000-ზე მეტი ვაჭრით, რომლებიც პლატფორმას იყენებენ. PrestaShop Symfony- ს ჩარჩოს ემყარება. იგი 600-ზე მეტ მახასიათებელს მოიცავს, ხოლო 5 000-ზე მეტი მოდული და თემა ხელმისაწვდომია ბაზარზე. როგორც ღია წყარო, მომხმარებლებს და დეველოპერებს აქვთ გარანტირებული უსაფრთხო, მასშტაბური, მოქნილი და მდგრადი გადაწყვეტა მათი ელექტრონული კომერციის ყველა პროექტისთვის.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

Loading…

0

Speech – უცხოეთში მოღვაწე ქართველების ტრიბუნა

როგორ შეძლო პანდემიამ სამსახურში ტრანსპორტირების დემოკრატიზაცია?