ლოგოს შექმნის წარუმატებელი მცდელობები. digitalsynopsis-ი წერს, რომ ცუდ ლოგოებს ვიღებთ სამ ძირითად შემთხვევაში. გთავაზობთ ამ შემთხვევათა ჩამონათვალს.
როდესაც კომპანიის დირექტორი ლოგოს შექმნას საკუთარი ხელით გადაწყვეტს, მეორე – როდესაც კომპანიას სწრაფი შედეგის მიღწევა ჰამბურგერის ღირებულების ფასად სურს და მესამე – როდესაც დიზაინერს დედლაინამდე პანიკური შეტევა ემართება და ცდილობს, პროდუქტზე მუშაობა რეკორდულ დროში დაასრულოს.
გთავაზობთ, ყველაზე ცუდი ლოგოების ჩამონათვალს.
1. სანტა-კატარინას უნივერსიტეტი
2. ფარმაცევტული კომპანია
3. კომპიუტერის შემკეთებელი კომპანია
4. პედიატრიული კლინიკა
5. საცხობი
6. კლინიკა
7. სოსისი
8. ვალუტის გადამცვლელი ჯიხური
9. საინჟინრო კომპანია
10. ტანსაცმლის მწარმოებელი კომპანია
ლოგო კომპანიის სავიზიტო ბარათია, ამიტომ აუცილებელია, ის პროფესიონალის მიერ იყოს შექმნილი და ზუსტად ასახავდეს კომპანიის მთავარ მიზნებს. ზოგჯერ ბრენდები თანხას ზოგავენ და ამ უმნიშვნელოვანეს საქმეს არაპროფესიონალს ანდობენ, სწორედ ამას უკავშირდება ლოგოს შექმნის წარუმატებელი მცდელობები.
Loading…