in ,

ლოგოს შექმნის წარუმატებელი მცდელობები

ყველაზე ცუდი ლოგოები

ლოგოს შექმნის წარუმატებელი მცდელობები. digitalsynopsis-ი წერს, რომ ცუდ ლოგოებს ვიღებთ სამ ძირითად შემთხვევაში. გთავაზობთ ამ შემთხვევათა ჩამონათვალს.

როდესაც კომპანიის დირექტორი ლოგოს შექმნას საკუთარი ხელით გადაწყვეტს, მეორე – როდესაც კომპანიას სწრაფი შედეგის მიღწევა ჰამბურგერის ღირებულების ფასად სურს და მესამე – როდესაც დიზაინერს დედლაინამდე პანიკური შეტევა ემართება და ცდილობს, პროდუქტზე მუშაობა რეკორდულ დროში დაასრულოს.

გთავაზობთ, ყველაზე ცუდი ლოგოების ჩამონათვალს.

1. სანტა-კატარინას უნივერსიტეტი

წარუმატებელი ლოგოები

2. ფარმაცევტული კომპანია

წარუმატებელი ლოგოები

3. კომპიუტერის შემკეთებელი კომპანია

წარუმატებელი ლოგოები

4. პედიატრიული კლინიკა

წარუმატებელი ლოგოები

5. საცხობი

წარუმატებელი ლოგოები

6. კლინიკა

წარუმატებელი ლოგოები

7. სოსისი

წარუმატებელი ლოგოები

8. ვალუტის გადამცვლელი ჯიხური

წარუმატებელი ლოგოები

9. საინჟინრო კომპანია

წარუმატებელი ლოგოები

10. ტანსაცმლის მწარმოებელი კომპანია

წარუმატებელი ლოგოები

ლოგო კომპანიის სავიზიტო ბარათია, ამიტომ აუცილებელია, ის პროფესიონალის მიერ იყოს შექმნილი და ზუსტად ასახავდეს კომპანიის მთავარ მიზნებს. ზოგჯერ ბრენდები თანხას ზოგავენ და ამ უმნიშვნელოვანეს საქმეს არაპროფესიონალს ანდობენ, სწორედ ამას უკავშირდება ლოგოს შექმნის წარუმატებელი მცდელობები.

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

Loading…

0
ნაიკისა და ადიდასის რეკლამა

ნაიკის ანტირასისტული რეკლამა „ადიდასმა“ გააზიარა

როგორ მივიღოთ დაფინანსება უცხოური უნივერსიტეტისთვის