in , ,

19 სარეკლამო რგოლი, რომელიც აუცილებლად უნდა ნახო, სანამ ცოცხალი ხარ

ბოლო ათი წლის განმავლობაში ვიდეო რეკლამებმა თავისი პოპულარობის ზენიტს მიაღწია. დღესდღეობით, დიდი ბიზნესიდან დაწყებული მცირე სტარტაპით დამთავრებული – ყველა ცდილობს აუდიტორიის, პოტენციური მომხმარებლის ყურადღება გამორჩეული, საინტერესო და კრეატიული კონტენტით მიიზიდოს.

ამ სტატიაში კი ყველა დროის 19 საუკეთესო ვიდეო რეკლამას ნახავთ.

Iceland – Rang-tan

ამ ვიდეო რეკლამას ტელევიზიასა და სოციალურ ქსელებში 65 მილიონზე მეტი ნახვა აქვს. მისი დახმარებით ბრენდმა Iceland სუპერმარკეტების ერთ-ერთ რეიტინგში მეშვიდე ადგილიდან მეორეზე გადაინაცვლა.

Taco Bell – Web of Fries

ამ რეკლამის შედეგად Taco Bell-ის კარტოფილის ნაჩო ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულ საკვებ სიახლედ იქცა. პირველი 5 კვირის განმავლობაში კომპანიამ კარტოფილის ნაჩოს 53 მილიონი ცალი გაყიდა.

Apple – Perspective

ეს ვიდეო რეკლამა Apple-ის ცნობილი დევიზით „იფიქრე სხვაგვარად“ არის შთაგონებული. მაყურებელი ვიდეოს არსს მხოლოდ მას შემდეგ ხვდება, როცა პერსპექტივაში სწორი კუთხე ხვდება.

Metro Trains – Dumb Ways to Die

Dumb Ways to Die-მ კანის ლომების ფესტივალზე ხუთი მთავარი პრიზი მიიღო. ვიდეოს 170 მილიონზე მეტი ნახვა აქვს. საგულისხმოა, რომ ამ ვიდეო რეკლამამ მეტროში ავარიების მაჩვენებელი 20%-ით შეამცირა.

Peugeot – The Sculptor

ავტომანქანების ერთ-ერთ საუკეთესო ვიდეო რეკლამად წოდებული ვიდეო აჩვენებს თუ რაზე შეუძლია ადამიანს წავიდეს, რათა Peugeot-ის მანქანა იყიდოს.

Nike – Write the Future

Nike-ის ეს რეკლამა ერთ კვირაში 7.8 მილიონზე მეტმა ადამიანმა ნახა, რითაც ვიდეო რეკლამების ნახვის რეკორდი მოხსნა.

Skillfinity

ეს არის კომედიური ხასიათის ვიდეო რეკლამა, სადაც გამოცდილ ფიგურას -ჯონს ვხვდებით, რომელსაც პიანინოზე დაკვრა და წიგნების რამდენიმე ენაზე წერა შეუძლია – ეს ყოველივე კი Skillfinity.io-ს დამსახურებით.

Eugene RomanovskyBuyMyVitara

ეს რეკლამა 1996 წლის Suzuki Vitara-ზეა, რომლის მფლობელიც სპეცეფექტების პროფესიონალი ევგენი რომანოვსკია. ამ რეკლამას 6 მილიონ ადამიანზე მეტმა უყურა.

New York Presbyterian – Unmasking a Killer

ეს ორწუთიანი ვიდეო რეკლამა გვიყვება T უჯრედების შესახებ, რომლებიც კიბოსგან გვიცავს.

Real Fires

ეს 80-იანების კლასიკური ვიდეოა კატისა და ძაღლის მონაწილეობით.

Google – Check This

Google-ის ეს ვიდეო რეკლამა აჩვენებს თუ როგორი გასართობი შეიძლება იყოს Google spreadsheet-ის გამოყენება.

Monoprix The Worst Song in the World

ამ ხალისიანმა ვიდეომ, მსოფლიოს ყველაზე ცუდ სიმღერაზე, სულ რაღაც 2 კვირაში 16 მილიონი ნახვა მოაგროვა. 25 000-ზე მეტმა ადამიანმა კი მოუსმინა სიმღერას, რომელიც რეკლამაშია.

NO MORE Listen

ეს გამორჩეული რეკლამა 2015 წლის 1 თებერვალს სუპერ თასზე აჩვენეს. The Washington Post-მა მას „თამაშის ყველაზე ძლიერი რეკლამა“ უწოდა. ვიდეო რეკლამას 10 მილიონზე მეტი ნახვა აქვს.

NokiaGulp

სარეკლამო ვიდეო გადაღებულია 2011 წელს სამხრეთ უელსში Nokia N8-ით.

IKEALamp

ამ აღიარებულმა სარეკლამო რგოლმა კანის ლომების საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალის ფილმის გრან პრი მიიღო.

Viven HealthSepsis

ემის პრემიის პრიზიორ ვიდეოში „საკუთარი მეგობრის მიერ ნაღალატევი“,  ერთდროულად, გულისამაჩუყებელი და შემზარავი ისტორია არის ნაჩვენები ბიჭსა და ძაღლს შორის.

Pandora – The Unique Connection

ემოციური ვიდეო, რომელიც დედასა და შვილს შორის არსებულ არაჩვეულებრივ მომენტს გვიჩვენებს. ვიდეოს პრემიერა 2015 წელს შედგა და 19.5 მილიონზე მეტი ნახვა დააგროვა.

Western UnionSend it App to Cash

ეს სარეკლამო რგოლი Western Union-ის აპლიკაციის მეშვეობით ფულის გაგზავნის მარტივ ხერხს გვაჩვენებს.

Airbnb – Cycling Experiences

Airbnb-ის ეს სარეკლამო ვიდეო არის მშვენიერი მაგალითი იმის თუ როგორ შეიძლება ვიდეოს ხელახლა გამოყენება მოულოდნელად, რათა ბრენდი გააცოცხლო.

წყარო: wyzowl.com

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *

Loading…

0
ვაქცინაცია

1,2 მილიონ ადამიანზე ჩატარებულმა კვლევამ Pfizer-ის ვაქცინის 94%-იანი ეფექტურობა აჩვენა

რენტგენი, რომელიც შიზოფრენიით დაავადებული ადამიანების ნეირონების უნიკალურ სხვაობას ავლენს